Home Tutorial Info Photoshop LOTW Contact Me

8.12.13

Senarai Website Download PC Game

Assalamualaikum wahai reader ICT sekalian!!


Senarai Website Download PC Game| Ni entri yang ketiga untuk hari ni. Ntah laa, maybe excited sngat and idea nk post entri masih bnyak lg kot. Maklum laa, blog ni panas2 lagi (baru jer create pagi tadi. wkwkwk)

Okay3! Untuk entri kali ni, aku nak share dngan korang website-website yang menjadi kegemaran para Gamer untuk download PC game. Btw, untuk apa bazirkan duit korang hanya untuk beli skeping, dua atau 3 CD game daripada kedai CD kt Malaysia ni hah?

Mulai skang, mari laa kita bersama-sama hijrah dngan men-download Game PC 
dan bukan lagi membeli. ekk? :V

Banyak cakap x jadi kerja. So, korang usha2 laa ekk link yg aku sediakan
khas untuk korang wahai reader2 sekalian... :P



































Amacam? Puas hati? klau x puas hati lg dngan link yg kat atas tuu, cuba link kt bawah ni plak. Yang kat bawah ni adalah untuk Direct Download - Fast and Resumable... :D 



 http://dl.ir-dl.com/user9/game/ - Password if needed: ir-dl.com







That's all apa yang aku ada. Btw, credit to group Facebook
sebab list website yg kt atas tu semua aku ambik dari group kami. That's why I'm call sharing :3 Oklah, stakat ni sajalah coretan untuk karya ke-3 aku ni. 

Wassalamualaikum~
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...