Home Tutorial Info Photoshop LOTW Contact Me

26.3.14

Download Adobe Photoshop CS6 Extended Full Version [Crack]

Al-Fatihah Untuk MH370

Download Adobe Photoshop CS6 Extended Full Version [Crack]| Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia reader sekalian. Okay! Baru jer sekejap tadi, aku dapat request dari kawan satu sekolah untuk meng-update link download Adobe Photoshop CS6 Extended Full Version punya. So, dengan jasa baik aku InsyaAllah aku akan share lah link untuk download photoshop ni. 


Tapi untuk pengetahuan korang, link download ini adalah link torrent. Jadi, sebelum kita bermula, aku syorkan korang klik link kat bawah ni dulu and baca apa yang patut. :)

→ Klik kat sini
→ Apa itu TORRENT???
→ Tutorial Men-download torrent

Dah paham dengan maksud torrent dan cara men-download-nya? So kalau dah paham, kat bawah ni aku dah sediakan untuk korang satu link download software photo editor Adobe Photoshop CS6 Extended Fill Version [Crack].
Adobe Photoshop CS6 Extended Full Version [Crack]
Selepas korang siap men-download-nya, korang akan mendapat fail seperti yang tersenarai di dalam gambar kat bawah ni. So, untuk pengetahuan korang, fail berformat .pdf tu semuanya tak penting kerana ia hanyalah fail cara meng-install di dalam bahasa yang berlainan.(rujuk gambar)


Korang boleh laa buka file Readme (Instruction d'installation of crack).txt itu untuk cara-cara peng-install-annya agar ia menjadi full version. Okaylah, good luck and happy editing! :D

Overview kepada Adobe Photoshop CS6 Extended

Wassalamualaikum~
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...